بالش آنتی رفلاکس نوزاد یکی از وسایل پرکاربرد در ماه‌های ابتدای تولد فرزند شما است که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌توانید از آن به خوبی استفاده کنید. این بالش‌های خاص و استاندارد به خوبی از نوزاد شما در موقع خواب محافظت کرده و از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در کودک شما جلوگیری می‌کند. همچنین کودک بعد از شیر خوردن با استفاده از این بالش در حالت استانداردی قرار می‌گیرد و عوارض بیماری رفلاکس معده در نوزاد را کاهش می‌دهد. اگر شما هم قصد خرید سیسمونی دارید و یا اینکه نوزاد شما با این بیماری درگیر است، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا درباره ویژگی‌ها و کاربردهای این بالش آشنا شوید و با آگهی نصب به خرید آن اقدام کنید.

بالش آنتی رفلاکس نوزاد ویونا

اهمیت استفاده از بالش آنتی رفلاکس نوزاد

بسیاری از مادران هنگام شیردهی متوجه حالت لرزش در پشت قفسه سینه نوزاد خود می‌شوند که این علائم نشانگر بیماری رفلاکس معده است. این بیماری ناشی از برگشت اسید از معده است و اگر درمان نشود ممکن است به حنجره و نای کودک شما آسیب وارد کند. از دیگر عوارض بیماری رفلاکس معده می‌توان به عفونت‌های ریوی و ذات‌الریه، آلرژی و غیره اشاره کرد. بنابراین برای جلوگیری از استفراغ کودک بعد از شیردهی و بروز رفلاکس حتما او را روی بالش آنتی رفلاکس نوزاد بخوابانید.

کاربرد بالش آنتی رفلاکس نوزاد

این بالش‌های آنتی رفلاکس کاربردهای مختلفی دارند و به سادگی در کاهش بی‌قراری نوزادان تازه متولد شده و بهبود عوارضی ناشی از رفلاکس معده مؤثر هستند. از علائم بیماری رفلاکس در نوزاد می‌توان به گریه و بی‌تابی کودک بعد از شیر خوردن اشاره کرد. بنابراین بالش آنتی رفلاکس می‌تواند به مادر در عمل شیردهی در ماه‌های آغازین تولد کودک کمک کند. همچنین با قرار گرفتن در کنار بدن نوزاد از غلت خوردن او جلوگیری می‌کند. البته امکان به پهلو خواباندن نوزاد و ثابت نگه‌داشتن سر و گردن او نیز با استفاده از این بالش‌ها وجود دارد.

بر این اساس با دانستن مهمترین کاربردهای این بالش‌ها برای افزایش کیفیت استراحت کودک حتما خرید بالش آنتی رفلاکس نوزاد را در اولویت قرار دهید تا در سنین بزرگسالی، فرزند شما با مشکلات بسیاری روبرو نشود.

مهمترین ویژگی‌ها برای خرید بالش آنتی رفلاکس

بالش-آنتی-رفلاکس-نوزاد

با توجه به کاربردهای بالش آنتی رفلاکس نوزاد هنگام خرید باید به ویژگی‌ها زیر توجه کنید:

  • سایز بالش: اندازه بالش آنتی رفلاکس باید متناسب با تخت کودک باشد و با اطراف و دیوارهای آن فاصله داشته باشد.
  • کیفیت بالش: هنگام خرید بالش ضد رفلاکس حتما به کیفیت آن توجه کنید و همواره خرید از برندهای معتبر را در اولویت قرار دهید تا ایمنی نوزاد شما تضمین شود.
  • درجه تنظیم بالش: بالش‌های آنتی رفلاکس باید دارای قابلیت تنظیم درجه و زاویه برای استراحت کودک داشته باشند تا بدن او در بهترین شرایط قرار گیرد.
  • میزان سفتی و نرمی بالش: جهت جلوگیری از ورود آسیب به ستون فقرات نوزاد باید میزان نرمی و سفتی بالش او اطمینان حاصل کنید. برای این کار بهتر است با دست روی آن فشار دهید تا بالشی که نه زیاد نرم و نه زیاد سفت را انتخاب کنید.
  • جنس داخل بالش: علاوه بر ظاهر بالش آنتی رفلاکس نوزاد باید به جنس داخل آن نیز توجه کنید که از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد.
  • جنس رویه بالش: هنگام خرید بالش نوزاد کودک و نوزاد، توجه کنید که جنس رویه آن از مواد ضد باکتری و ضد حساسیت تشکیل شده باشد.
  • ارتفاع بالش: بالش‌های آنتی رفلاکس نوزاد باید از ارتفاع استانداردی برخوردار باشند تا از لیز خوردن کودک به پایین جلوگیری کند. البته استفاده از کمربند میزان ایمنی این بالش‌های تشک مانند را افزایش می‌دهد.
  • طراحی بالش: طراحی این مدل بالش‌ها باید به گونه‌ای ارگونومی بدن کودک را پوشش دهد که وقتی کودک را بر روی آن قرار می‌دهید، نگرانی از وقوع خفگی و دیگر مشکلات نداشته باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت بالش آنتی رفلاکس نوزاد

قیمت بالش آنتی رفلاکس نوزاد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما از عوامل تأثیرگذار می‌توان به نوع طراحی خاص و زاویه مناسب آن اشاره کرد. همچنین کیفیت و ضد حساسیت بودن نیز در تعیین قیمت این بالش‌ها مؤثر است. البته هر برندی با توجه به ویژگی‌های محصول خود قیمت متفاوتی را در نظر می‌گیرد. برخی از والدین به کیفیت این بالش‌ها توجه نکرده و تنها ملاک آنها قیمت‌های ارزان است که به طور قطع این نوع محصولات طول عمر کوتاهی دارند و با هر شستشو کاربردهای آنها از بین می‌رود.

بنابراین اگر به استراحت و سلامتی کودک خود اهمیت می‌دهید حتما بالش آنتی رفلاکس نوزاد با بالاترین کیفیت و استاندارد لازم را خریداری کنید.

 نحوه خرید بالش‌های آنتی رفلاکس

بالش آنتی رفلاکس با هدف جلوگیری از رفلاکس کودک بعد از شیر خوردن با قرار دادن سر و گردن بالاتر از سایر اعضای بدن با زاویه مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر در حال تهیه سیسمونی نوزاد خود هستید به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با قیمت مناسب و گارانتی محافظت شده این محصول را خریداری کنید. اما توصیه ما این است که چنانچه به دنبال خرید این بالش با قیمت مناسب با کیفیت و استاندارد لازم هستید، حتما محصولات وب‌سایت یخ پد را ملاحظه کنید.

 نحوه خرید بالش‌های آنتی رفلاکس نوزاد

برای تهیه این نوع بالش‌ها می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت یخ پد اقدام به خرید کنید. فروشگاه اینترنتی یخ پد انواع کالاها و محصولات پزشکی را از برندهای مختلف و معتبر عرضه کرده است تا به تمام نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد. بنابراین هر آنچه که شما در حوزه کالاهای پزشکی نیاز داشته باشید را می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت این فروشگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری و ثبت سفارش دهید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که شما را با ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای استفاده از بالش آنتی رفلاکس نوزاد آشنا کنیم. با استفاده از این بالش‌ها نوزاد شما به راحتی شیر می‌خورد و دیگر نگران رفلاکس معده او نیستید. همچنین این بالش از هرگونه غلت خوردن و جابجایی غیر ایمن نوزاد جلوگیری می‌کند. به همین خاطر شما باید هرچه سریعتر نسبت به خرید بالش‌های آنتی رفلاکس کودک اقدام کنید.