در فصل سرما همواره مشکلات زیادی اعم از سرماخوردگی و آنفولانزا وجود دارد که این مشکلات نشانه‌هایی نظیر گرفتگی بینی، بیماری‌های تنفسی و… خواهد داشت. این گرفتگی، راه تنفس از طریق بینی را مسدود و یا کاهش می‌دهد. در نهایت مجبور به تنفس از راه دهان خواهید شد که این امر خود مشکل آفرین است. زیرا در فصل زمستان به دلیل کاهش رطوبت، هوا بسیار سرد و خشک است و این سرما و خشکی به دهان و حلق وارد می‌شود و نه تنها باعث خشک شدن دهان می‌شود، بلکه گلو درد را نیز به دنبال دارد. خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت در این فصل بسیار متداول بوده و بهترین راه حل جهت بر طرف نمودن این مشکل خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه شوید.

خرید قلم بینی ویکس Vigrs

قلم بینی چیست؟

قلم بینی باعث بر طرف کردن گرفتگی و احتقان بینی می‌شود و برای سرماخوردگی و انفلوانزا بسیار مناسب است. با آمدن  فصل سرما، مشکلات و بیماری‌های بسیاری نیز پدیدار می‌شوند که سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا از عمده بیماری‌هایی هستند که در این فصل اشخاص به آن مبتلا خواهند شد. در صورتیکه فرد حساسی باشید در زمستان، سرما بیشتر از آلرژن‌های فضای درون خانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

علت گرفتگی بینی

به طور کلی باید گفت که مجاری بینی، دارای بافتی مخاطی شکل است که در این مخاط  رگ‌ها و مویرگ‌های بسیاری وجود دارند. همچنین پایانه‌های اعصاب سمپاتیک و پارا سمپاتیک در بافت مخاطی مجاری بینی حضور دارند. احتقان یا همان گرفتگی بینی به انسداد مجاری بینی گفته می‌شود که بیشتر ناشی از وجود تورم و التهاب در مخاط بینی است.

با خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت این مشکل بر طرف می‌شود. به بیانی ساده‌تر این تورم و التهاب در بافت بینی به دلیل افزایش یافتن جریان خون و یا پر خون شدن مویرگ‌ها و رگ‌ها به وجود ‌می‌آید.

ویژگی‌های خرید قلم بینی

در موقع سرماخوردگی و مشکلات تنفسی قلم بینی محصولی بسیار مناسب خواهد بود. این محصول کمک بسیاری به باز شدن گرفتگی بینی خواهد کرد. در برخی موارد گرفتگی بینی ممکن است بسیار آزار دهنده باشد. هنگامی که رگ‌های خونی داخل بینی دچار ورم می‌شوند و همچنین بافت‌های داخلی ملتهب می‌شوند، بینی گرفته و کیپ خواهد شد.

بیش از حد بودن مخاط بینی و آبریزش از جمله عوامل گرفتگی بینی به حساب می‌آید. هنگامی که نتوانید به خوبی نفس بکشید، احساس بسیار ناخوشایندی را تجربه خواهید کرد. در این شرایط صدای شما تغییر می‌کند و همچنین  دیگرخوابی آسوده و راحت نخواهید داشت. خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت می‌تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند.

قلم بینی، کاربردی بسیار آسان داشته و فقط با چرخش آن خواهید توانست درب آن را باز کرده و از آن بهرمند گردید. این محصول باعث خنک شدن مجرای تنفسی شما شده و احساس مطلوبی را برای به همراه دارد.

راهنمای-خرید-قلم-بینی-با-ارزان-ترین-قیم

به این خاطر که قلم بینی بسیار کوچک بوده، می‌توانید به آسانی آن را حمل نموده و هر زمان که به آن نیاز داشتید مورد استفاده قرار دهید. خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت حاوی ترکیبات گوناگون آرام بخش و معطری اعم از منتول، روغن کاج و کافور است که می‌توانید از آن جهت انواع مشکلات تنفسی و احتقان بهرمند گردید.

با در نظر گرفتن مواد ضد التهاب، ضد درد و آرام بخشی که در قلم بینی وجود دارد می‌توانید استفاده‌های بسیاری از آن نمایید که اغلب افراد از این فواید بی اطلاع هستند. به دلیل عطر خاص قلم بینی و ترکیبات ضد احتقانی که در آن وجود دارد، می‌توان با خرید قلم بینی با ارزان ترین به‌منظور کاهش سر درد، گرفتگی مجاری بینی و علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا به صورت موضعی بهره برد.

تاثیر بخور دادن برای رفع گرفتگی بینی

روش‌های گوناگونی جهت بر طرف نمودن گرفتگی بینی و باز شدن مجرای تنفسی وجود دارد. با این حال در صورتی که علائم سرماخوردگی و بیماری شدید باشد، می‌بایست حتما به پزشک مراجعه نمایید. لیکن یک درمان خانگی به‌منظور بهبود یافتن گرفتگی بینی وجود دارد که بخور دادن است. برای این کار لازم است یک قابلمه‌ را از آب پر کنید و اجازه دهید تا آب به جوش بیاید.

پس از آن زیر قابلمه را خاموش کرده و با رعایت احتیاط سر خود را مقابل قابلمه بگیرید و با حوله‌ای روی سر خود و قابلمه را بپوشانید تا بخار تشکیل شده به بیرون راه پیدا نکند. همان طور که زیر حوله هستید، بخار حاصله را تنفس نمایید تا گرفتگی بینی‌ شما بهبود پیدا کند.

مزایای خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت

  • رفع گرفتگی و احتقان مجاری تنفسی
    مناسب سرماخوردگی و انفلوانزا
    مناسب فصل سرد سال
  • کمک به بهبود مشکلات مجاری تنفسی
  • کاهش سردرد

روش استفاده و خرید قلم بینی

به منظور استفاده از قلم بینی، محصول را درون یکی از سوراخ‌های بینی نموده و با انگشت سوراخ دیگر را محکم نگه داشته و تنفس کنید تا محتویات قلم بینی وارد مجرای تنفسی شوند و احساس خنکی کنید. همین کار را برای سوراخ دیگر بینی تکرار کنید. قلم بینی حاوی ترکیبات گیاهی (عصاره اکالیپتوس) است و به همین خاطر می‌بایست قبل از مصرف آن از حساسیت نداشتن نسبت به این ترکیبات مطمئن شوید.

چنانچه خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت منجر به بروز هر گونه حساسیت در شما گردد بلافاصله مصرف را قطع کنید و در صورت جدی بودن عوارض جانبی به پزشک مراجعه نمایید. در موقع استفاده از قلم بینی دقت کنید که محصول را به درون بینی خود به گونه‌ای که منجر به صدمه در حفره بینی گردد وارد نکنید.

روش نگهداری و خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت

قلم بینی باید در محیطی خشک و خنک (دمای بین ۱۵ تا ۲۵ درجه) و همچنین دور از نور مستقیم خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت یخ پد این محصول را به راحتی سفارش داده و تجربه یک خرید مناسب با قیمت ارزان را کسب نمایید. برای خرید قلم بینی با ارزان ترین قیمت و رعایت بالاترین استانداردها از کارشناسان فروش ما در سایت یخ پد کمک بگیرید.