شامپو گیاهی بیوبلاس نوعی شامپو است که برای بسیاری از مشکلات مو موثر عمل می‌کند.  یکی از بد‌ترین چیزهایی از دیدن آن روی لباس هایمان ناراحت می‌شویم و با خارش سر همراه است، شوره می‌باشد. در واقع شوره موها سلول‌های مرده سر است که وجود آن باعث کاهش عزت نفس افراد می‌شود. افراد مبتلا به شوره مجبورند موهایشان را همیشه بپوشانند یا این که از ریزش موهایشان در همه جای خانه خسته شده‌اند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب‌های جدی مو  باید شامپو مناسب را خریداری کنیم و در انتخاب شامپو دقت کنیم.

با وجود شامپوی گیاهی ضد شوره و ضد ریزش بیوبلاس از شر چنین مشکلاتی راحت می‌شوید. این شامپو توسط کارشناسان پوست، مو و زیبایی تایید شده‌است.  این شامپو گیاهی با دارا بودن ویتامین B6  و ZINK  می‌تواند موهای شما را از ریزش و شوره نجات دهد. ساختار این مواد که شامپو از آن‌ها تشکیل شده به موها استحکام می‌بخشد و آن‌ها را تقویت می‌کند. با این شامپو جای نگرانی برای برای حل شدن مشکلات مو و تقویت سلامتی مو وجود ندارد. همچنین اگر به طور مداوم از این شامپو استفاده کنید، به مرور موهای قوی‌تر و تقویت شده‌ای را خواهید داشت. این شامپو اصلا باعث آسیب رسانی به پوست سر شما نمی‌شود و کاملا برعکس سلول‌های مرده را دوباره زنده می‌کند و موهایی تمیز و شاداب را به شما هدیه می‌دهد.

این شامپو علاوه بر این که ریزش موها را کاهش می‌دهد باعث ترمیم قسمت‌های آسیب دیده موهای شما می‌شود. موها را به طور عمیق تغذیه می‌کند و افزایش استحکام و مقاومت موهایتان را نتیجه می‌دهد و در نهایت موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد. این نوع شامپو دارای ترکیباتی است که پارابن و فتالات ندارند و در دسته محصولات هایپوآلرژنیک جای گرفته‌اند.

شامپو گیاهی بیوبلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

شامپو-گیاهی-بیوبلاس

  • دارای نرم کننده مخصوص است.
  • محصولی اثر بخش و با کیفیت به شمار می‌آید.
  • دارای zinc pyrithione   و ویتامین B6 می‌باشد.
  • فرمولاسیون پیشرفته‌ای دارد که حاوی مواد مفید و مغذی برای مو است.
  • دارای خاصیت ضد ریزش و ضد شوره است.
  • PH سازگار با پوست سر دارد.
  • دارای خواصی چون لطافت بخشی و درخشان کنندگی مو است.
  • لایه محافظ پوست سر را تقویت می‌کند.

شامپو گیاهی بیوبلاس از چه موادی تشکیل شده‌است؟

روغن گیاه دم اسب: روغن گیاه دم اسب دارای ساختاری سرشار از انواع ویتامین‌ها است و می‌تواند به طور موثر و فوق العاده‌ای باعث تقویت، افزایش رشد و پرپشت شدن موها شود. همچنین باعث کمک کردن به درمان موخوره و شوره سر نیز می‌شود. نرم کنندگی و مرطوب کنندگی موها از دیگر خواص این شامپو است.

روغن زیتون: از آن جایی که روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان، ویتامین E  و اسیدهای چرب است، از فواید زیادی برای موها برخوردار است. این روغن رطوبت مورد نیاز موها را تامین می‌کند و در نهایت موها را نرم و ابریشمی می‌کند. این کار در درمان آسیب، خشکی و وز موها موثر خواهد بود. با وجود این موارد، در اثر افزایش رطوبت پوست کف سر و درمان خشکی آن، شوره سر را نیز درمان می‌کند.

کمپلکس گیاهی B19: وظیفه تامین مواد مغذی ضروری موها بر عهده این کمپلکس گیاهی می‌باشد و باعث متوقف شدن ریزش موها می‌شود.

روغن آرگان: روغن آرگان یک ماده سودمند با خواص بسیار می‌باشد که دارای ویتامین‌های A ، E ، مواد معدنی، مقادیر بالای توکوفرول‌ها، امگا ۶، ۹ و آنتی اکسیدان‌های قوی است. این روغن با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی، احیاء آسیب موها و افزایش درخشندگی موها را انجام می‌دهد.

شامپو گیاهی 1لیتری ضد ریزش مو بیوبلاس ویژه رشد سریع و قوی مو

این شامپو گیاهی باید به چه صورتی مصرف شود؟

ابتدا موهایتان را به طور کامل خیس کرده سپس مقدار مناسبی از محصول را روی موهایتان قرار دهید. سعی کنید این شامپو را به آرامی روی موی خود ماساژ دهید تا به طور کامل تمامی سر را پوشش دهد. در نهایت موهایتان را با مقدار زیادی آب شستشو دهید. استفاده از این محصول را به طور منظم انجام دهید که نتیجه بهتر و سریع‌تری بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب درمورد شامپو گیاهی بیوبلاس و موارد مرتبط صحبت کردیم. اگر شما به چنین شامپویی احتیاج دارید می‌توانید به راحتی از سایت یخ پد به صورت آنلاین آن را تهیه کنید. در سایت یخ پد انواع اقلام پزشکی وجود دارد و شما هر آنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید اینترنتی و بدون حضور فیزیکی در فروشگاه و صرف زمان و تحمل مشکلات دیگر تهیه کنید.