اگر شما از جمله کسانی هستید که به دنبال خرید آنلاین تست بارداری هستند این مطلب برای شماست. تست سریع بارداری یا بی ‌بی‌‌ چک‌ یک یک نوع ابزار ساده و دقیق است که با استفاده از آن می‌توانید تشخیص سریع بارداری یا پیگیری جریان تخمک گذاری و تغییرات هورمونی را انجام دهید. زمانی که شما علائم مشابه بارداری را مشاهده می‌کنید فکر می‌کنید حتما باید آزمایش خون انجام دهید یا به مراکز درمانی مراجعه کنید ولی با استفاده از این روش بسیار سریع و به راحتی می‌توانید از باردار بودن یا عدم بارداری خود اطمینان پیدا کنید.

 تست بارداری ونسلتو مدل خودکاری

 استفاده از تست سریع بارداری چه مزایایی دارد؟

تست آنلاین بارداری در مقایسه با آزمایش‌ خون از هزینه بسیار کمتری برخوردار است. علاوه بر این در زمان بسیار کوتاه، پاسخ بسیار دقیقی را ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند به آسانی آن‌ها را از داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنند. آن‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. وزن بی بی‌ چک‌ها از یک خودکار هم کمتر است و به راحتی در یک کیف کوچک یا جیب جای می‌گیرند. روش کار با این ابزار بسیار ساده است؛ فقط کافی است راهنمای پشت جعبه  را بخوانید بعد از آن تفسیر نتیجه آزمایش به راحتی قابل انجام است. اگر این احتمال را می‌دهید که نتایج به‌دست آمده با این روش دقیق نیست در اشتباه هستید. این روش از دقت زیادی برخوردار است و امکان این که اشتباه در آن رخ دهد پایین است‌.

خرید آنلاین تست بارداری ونسلتو مدل کاستی

روش کار تست بارداری چگونه است؟

هنگام بارور شدن تخمک، خود تخمک تشکیل جفت و جنین را آغاز می‌کند. این باعث می‌شود مقدار هورمون HCG که در ادرار فرد باردار است دچار تغییر شود. در صورت رسیدن غلظت آن به ۲۵ واحد در ادرار، قطعی بودن نشانه‌ بارداری نشان داده می‌شود. مقدار غلظت هورمون اچ سی جی (HCG) یا «گلیکوپروتئین» که جفت مدت کوتاهی بعد از لقاح، آن را ترشح می‌کند، اساس کار تست سریع بارداری یا همان بی بی چک را می‌سازد. پدیدار شدن این هورمون اکثرا ۷ تا ۱۰ روز بعد از لقاح در ادرار زن باردار اتفاق می‌افتد. بررسی میزان این هورمون در ادرار و نمایش نتیجه به صورت دو خط یا علامت‌های دیگر ( این مورد با توجه به برندی که خریده‌اید متفاوت است) روی قسمت مشخص شده، در تست‌های سریع بارداری انجام می‌شود.

خرید-آنلاین-تست-بارداری

 تست بارداری سریع دارای چه نوع‌هایی است؟

برای خرید آنلاین تست بارداری نوع‌های متفاوتی وجود دارد که سه مدل آن در ادامه شرح داده‌شده‌است.

تست بارداری نواری: نحوه استفاده از این نوع تست بارداری به این صورت است که انتهای بی‌بی چک را در لیوان یک بار مصرفی که در آن ادرار کرده‌اید قرار می‌هید. در انتهای بی بی چک یک علامت فلش وجود دارد که در راهنما و جعبه مشخص شده‌است به این ترتیب می‌توانید انتهای آن را تشخیص دهید. ۲ الی ۱۰ دقیقه صبر می‌کنید و سپس نتیجه نمایش داده شده را مشاهده می‌کنید. این نوع از تست‌ها، به «تست بارداری کاستی» نیز شهرت دارد.

تست بارداری قطره چکانی: در این تست باید در یک لیوان یک بار مصرف ادرار کنید سپس آن را درون بسته روی حفره مشخص شده به کمک قطره چکان بریزید. در این روش نیز برای نمایش نتیجه ۲ الی ۱۰ دقیقه منتظر بمانید.

تست بارداری مستقیم: این نوع تست‌ها به نام «تست بارداری خودکاری» یا «تست بارداری میله‌ای» نیز شهرت دارند. این نوع تست با دو مدل قبل تفاوت دارد. در این تست نیازی به لیوان یک بار مصرف نخواهید داشت زیرا این تست‌ها اندازه خودکار هستند و استفاده از آن‌ها باید به صورت مستقیم انجام شود. بعد از این که جعبه را باز کردید دستورالعمل‌های نوشته شده را مرحله به مرحله اجرا کنید. پس از برداشتن قسمت درپوش تست بارداری، کمی روی آن ادرار کنید. پس از منتظر ماندن به مدت ۲ تا ۱۰ دقیقه نتیجه را مشاهده کنید. برای خرید آنلاین تست بارداری می‌توانید این نوع تست را تهیه کنید زیرا این تست رایج‌تر است.

نکاتی درمورد تست سریع بارداری

این امکان وجود دارد که تست سریع بارداری اشتباها نتیجه منفی را مثبت اعلام کند. اگر چنین وضعیتی پیش بیاید و در واقعیت شخص باردار نباشد، نتیجه به عنوان «مثبت کاذب» اعلام می‌شود. در حالت دیگر امکان دارد که‌ شخصی باردار باشد اما نتیجه تست بارداری او منفی اعلام شود. این اتفاقات به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتند. به منظور این که از تست خود مطمئن شوید، اگر حس کردید باردار هستید اما در صورت مشاهده منفی بودن ۴۸ تا ۷۲ ساعت منتظر بمانید و تست را دوباره انجام دهید.

نکاتی درمورد تست سریع بارداری

برای این که اطمینان بیشتری حاصل کنید از مراکز درمان یا آزمایشگاه کمک بگیرید و آزمایش خون بارداری را انجام دهید. اگر نتیجه تست بارداری منفی باشد اما دوره قاعدگی و پریود به تعویق افتاده باشد، باید با یک پزشک مشورت کنید. عامل‌های زیادی در به تاخیر افتادن قاعدگی موثرند مانند اختلالات تیروئید، وزن کم، اختلالات تخمدان، ورزش کردن بیش از حد.

آیا می توان تست بارداری شبانه داد؟

به طور کلی بله. می‌توانید شبانه آزمایش بارداری بدهید. تست‌های بارداری خانگی که بر ادرار شما تکیه دارند، برای پاسخ به سطوح خاصی از گنادوتروپین جفتی انسان طراحی شده‌اند. بنابراین ممکن است شب زمان خیلی مناسبی برای استفاده از تست بارداری نباشد.

حداکثر چند روز برای تایید بارداری نیاز است؟

برای گرفتن دقیق‌ترین نتیجه باید تا هفته بعد از قاعدگی عقب افتاده منتظر بمانید تا آزمایش بارداری انجام دهید. اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید باید حداقل یک تا دو هفته بعد از رابطه جنسی صبر کنید. اگر باردار هستید، بدن شما برای ایجاد سطوح قابل تشخیص HCG به زمان نیاز دارد.

آیا بعد از ۲ روز می‌توانید احساس بارداری کنید؟

برخی از زنان ممکن است اولین علائم را یک یا دو هفته پس از باردار شدن تجربه کنند، در حالی که برخی دیگر تا ماه‌ها چیزی احساس نمی‌کنند. بسیاری از زنان ممکن است در عرض دو یا سه هفته پس از باردار شدن متوجه شوند که باردار شده‌اند یا نه، و برخی از زنان خیلی زودتر، حتی در عرض چند روز، می‌دانند.

سخن آخر

در این مقاله درمورد خرید آنلاین تست بارداری، مزایای آن، نحوه کار و … صحبت کردیم. برای تهیه این تست‌های بارداری می‌توانید از سایت یخ پد به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید. در سایت یخ پد انواع اقلام پزشکی وجود دارد و شما هر آنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید اینترنتی و بدون حضور فیزیکی در فروشگاه و صرف زمان و تحمل مشکلات دیگر تهیه کنید.

کیت تست بارداری خودکاری ونسلتو تست بارداری در منزل ادرار به عنوان نمونه، مورد آزمایش قرار می‌گیرد در حالی که روش‌های مختلفی برای تست بارداری وجود دارد، ولی در نهایت همه این تست‌ها یک نتیجه را نشان خواهند داد که همان افزایش هورمن بارداری در ادرار است توصیه معمول این است که در صورت به تعویق افتادن دوره قاعدگی یا پریود یک بار این تست انجام شود یکی از انواع تست‌های بارداری در منزل جمع کردن ادرار در یک ظرف و فرو بردن کیت آزمایش در آن است یکی از روش‌های دیگر تست بارداری،‌ ادرار کردن مستقیم روی کیت آزمایش است. این روش برای بسیاری از زنان با توجه به سرعت و تمیز بودن بیشتر نسبت به روش قبل،‌ قابل قبول‌تر است روش‌های تست بارداری در منزل مزایای زیادی دارد که شاید مهم‌ترین فاکتور این مزایا،‌ سرعت بالای بدست آوردن نتیجه باشد مزیت دیگر روش‌های تست بارداری در منزل، انجام آن در فضای امن منزل و خلوت خودتان و با هزینه‌ای پایین است. این هزینه پایین می‌تواند انجام شدن مجدد تست بارداری را تسهیل نماید. البته از نکات منفی این نوع تست نیز می‌توان به درصد خطای بالاتر آن نسبت به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی اشاره کرد. انجام ندادن درست دستورات مربوط به تست، خطاهای کاربری، انجام دادن خیلی زود یا دیر یا حتی نوشیدن زیاد مایعات قبل از تست می‌تواند باعث ایجاد اشکال در ارائه نتیجه درست برای تست شود در چنین شرایطی شما با نتیجه منفی در بارداری مواجه می‌شود حتی اگر واقعاً باردار باشید. بنابراین تکرار کردن این تست در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند نتیجه‌ای دقیق‌تر به همراه داشته باشد.
تست تشخیص بارداری مدل خودکاری مید استریم ونسلتو ، تستي  ساده ، ارزان وبسيار سريع (جواب زیر ۵ دقیقه) وبا دقتي بیش از ۹۹ درصد، مي باشد.اين آزمون بدون نیاز به  هيچگونه تجهیزات آزمایشگاهی و به طورمستقیم  توسط خود فرد انجام گرفته و هر شخص خود مي تواند نتيجه آن را بررسي و تفسير نمايد. هر شخصی به تنهایی قادر به انجام و تفسیر نتایج آن می باشد. بی بی چک مدل خودکاری  با كاربرد مسافرتي ، قادر به تشخیص سریع بارداری به فاصله ۵ روز از زمان احتمال بارداری می باشد.

[helpie_faq group_id=’244’/]