امروزه به دلایل گوناگون مشکلات ارگاسم مثل زودانزالی برای بسیاری از آقایان و حتی خانم‌ها به وجود آمده است که این امر به راحتی با اسپری تاخیری گالاردو می‌تواند کنترل شود. مشکلات جنسی از جمله مشکلاتی هستند که تنها بر روی یک بخش از زندگی تاثیر نمی‌گذارند و بخش‌های مختلفی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. زودانزالی یا PE یکی از همین مشکلات است که نه تنها عملکرد جنسی فرد را بلکه ارتباطات او را نیز می‌تواند درگیر کند. اما با وجود محصولات مربوط به روابط جنسی متنوع که در بازار وجود دارند دیگر کمتر جای نگرانی برای این مسائل است. حال با یخ پد همراه باشید تا بیشتر در این باره و راهکارهای آن بدانیم.

خرید اسپری تاخیری و جنسی گالاردو 

یک رابطه‌ی جنسی عالی

بسیاری از آقایان ممکن است به صورت دوره‌ای و یا حتی درازمدت مشکلات جنسی مختلفی را مثل زودانزالی تجربه کرده باشند. این امر که در دسته‌ی اختلالات عملکرد جنسی قرار می‌گیرد تاثیرات گسترده‌ای می‌تواند بر روی زندگی افراد داشته باشد. به عنوان مثال می‌تواند ارتباط فرد را با شریک یا شرکای جنسی خود تحت تاثیر قرار دهد و حتی باعث ایجاد تاثیرات روانی بر روی شخص شود. اما برخلاف باور بسیاری این مشکل می‌تواند به راحتی حل شود. یکی از راه‌های رفع مشکل زودانزالی استفاده از اسپری‌های و ژل‌های تاخیری برای کنترل و به تعویق انداختن ارگاسم در آقایان است. این محصولات برای کنترل انزال طراحی شده‌اند از این رو با تهیه و مصرف کنترل شده‌ی آن افراد می‌توانند رابطه‌ای لذت بخش را بدون استرس انزال زودرس تجربه کنند.

اسپری تاخیری گالاردو با اسانس عطر ۲۱۲ SEXY

اسپری تاخیری گالاردو با اسانس عطر ۲۱۲ SEXY
نعوذ طولانی مدت
افزایش لذت، تاخیر ارگاسم و حداکثر کارایی
افزایش لذت و اعتماد به نفس در هنگام رابطه
افزایش لذت و رضابت شریک جنسی
دارای مدت اثر ۴۵ دقیقه‌ای
افزایش میل جنسی با رایحه سکسی قوی
انزال زودرس (PE) یک مشکل رایج از اختلال عملکرد جنسی مردان است که بر مردان و شریک جنسی آنها تاثیر می گذارد و در نتیجه باعث مشکلات چشمگیر شخصی و ارتباطی آنها می شود. اسپری موضعی لیدوکائین شرکت کیان پلیمر آناهید با برند تجاری گالاردو، برای کنترل کامل انزال طراحی و فرموله شده است. با دوز اسپری اندازه گیری شده، مردان می توانند حساسیت آلت تناسلی خود را کنترل کرده و از نظر جنسی بهتر عمل کنند.
این محصول را فقط ۱۰-۵ دقیقه قبل از مقاربت استفاده کرده و از حداکثر استقامت جنسی خود لذت ببرید. اسپری گالاردو بدون نسخه پزشک می باشد و به راحتی در دسترس می باشد، با حساسیت قابل تنظیم، شما تحت کنترل می باشید.
اسپری تاخیری گالاردو، تنها اسپری موجود در بازار است که در زیر پوست جذب می شود تا بر پایانه عصبی تاثیر بگذارد و رابطه جنسی طولانی تر و رضایت بخش تری فراهم کند. این محصول توسط سازمان غذا و داروی ایران تایید شده است.

اما قبل از استفاده هرگونه محصول بهداشت جنسی بهتر است تا علل به وجود آمدن انزال زودرس را دانست. در بسیاری از موارد می‌توان گفت که این مشکل به دلیل فشارها و استرس‌هایی است که فرد در طول روز، هفته، ماه و یا سال تجربه می‌کند به وجود می‌آید و یکی از شایع‌ترین دلایل نارضایتی از رابطه جنسی است. به طور کلی می‌توان گفت که عادات غذایی، ساعات بیداری و خواب و سلامت روان فرد از مهمترین عوامل ایجاد و همچنین رفع این مشکل است. اما باید دانست که محصولات بسیاری همچون اسپری تاخیری گالاردو به کنترل آن کمک می‌کنند.

خرید-اسپری-تاخیری-گالاردو

ترکیبات اسپری تاخیری

همانطور که گفته شد PE یا همان زودانزالی یکی از مشکلات جنسی رایج در بین آقایان است که می‌تواند روابط جنسی و شخصی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و یا حتی مختل کند. یکی از راه‌های کنترل آن استفاده از اسپری‌های تاخیری است. این اسپری‌ها که پایه‌ی آنها لیدوکائین است برای کنترل انزال طراحی شده‌اند از این رو با استفاده‌ی درست از آن می‌توان رابطه‌ای لذت بخش را تجربه کرد. اما نحوه‌ی استفاده از این اسپری‌ها چگونه است؟ قبل از پاسخ به این سوال باید دانست که ابتدا برای تهیه آن می‌توان به داروخانه‌‌ها و یا مراکز بهداشتی و سلامت مراجعه کرد. همچنین نباید از استرس‌ها و فشارهای روانی غافل شد و بهتر است در کنار استفاده از محصولات روابط جنسی از کمک یک متخصص روانشناس نیز بهره برد.

اما در رابطه با سوالی که قبل‌تر مطرح شد جالب است بدانیم که اسپری‌های تاخیری به طور کلی از لیدوکائین، بنزوکائین برای کاهش حساسیت پوستی، الکل، آب و اتانول تشکیل می‌شوند. همچنین باید توجه که دو نوع قوی و ضعیف دارند که پزشکان پیشنهاد می‌دهند از نوع ضعیف‌تر آن به جهت کاهش عوارض استفاده کرد. از رو اسپری تاخیری گالاردو یک محصول مناسب برای کنترل انزال است. اما باید توجه داشت که اگر یک محصول بر روی بدن شما جواب داد بهتر است پس از آن از همان محصول استفاده کرد.

اسپری تاخیری و جنسی گالاردو با رایحه عطر آزارو Gallardo

چگونگی عملکرد و مصرف

خوب است که قبل از استفاده از هرگونه محصول جنسی در رابطه با آن اطلاعات داشته باشیم. به عنوان مثال خوب است بدانیم که نحوه عملکرد اسپری تاخیری چگونه است. این اسپری با مسدود کردن مسیر گیرنده‌های عصبی در آلت مردانه باعث کاهش تحریک و درواقع بی‌حسی خفیف موضعی می‌شود که این امر انزال را به تاخیر می‌اندازد. اما بهترین زمان استفاده از آن قبل از رابطه جنسی چه زمانی است؟ برای این کار پیشنهاد می‌شود بسته به میزان جذب پوست هر فرد، بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی و دخول از اسپری تاخیری استفاده شود به این صورت که تا ۳ بار بر روی آلت تناسلی اسپری شود و نه بیشتر.

اسپری تاخیری و جنسی گالاردو با رایحه عطر ایسی میاکی

اسپری تاخیری گالاردو با اسانس عطر ژادور Issey Miyake

معایب و مزایا

هرچند که استفاده از انواع  اسپری‌های تاخیری از جمله اسپری تاخیری گالاردو می‌توانند به صورت موقتی مشکل زودانزالی را کنترل کنند، اما باید دانست که استفاده از این محصولات در درازمدت می‌تواند عوارضی را در بر داشته باشند از این رو بهتر است افراد با مراجعه به پزشکان متخصص به دنبال راه حل دائمی برای رفع این مشکل و دیگر مشکلات جنسی باشند.

آیا استفاده از اسپری تاخیری بی خطر است؟

مواد به کار رفته در این محصول برای اکثر افراد بی‌خطر است. به ندرت برخی از افراد ممکن است واکنش‌های نامطلوبی به جزء بی‌حسی مورد استفاده در اسپری تاخیری را تجربه کنند. هنگامی که محصول را فقط در محل مورد نیاز استفاده می‌کنید و طبق دستورالعمل فقط مقدار لازم را اعمال می‌کنید، استفاده از اسپری‌های تاخیری بی‌خطر است.

آیا اسپری تاخیری روی اسپرم تاثیر می‌گذارد؟

زوج‌هایی که قصد باردار شدن دارند، از استفاده از اسپری تاخیری اجتناب کنند، زیرا برخی مطالعات وجود دارد که نشان می‌دهد می‌تواند اسپرم را مختل کند. از آنجایی که محصولات لیدوکائین و بنزوکائین در دوران بارداری بی‌خطر نیستند، از استفاده از اسپری‌های تاخیری زمانی که همسرتان باردار است خودداری کنید.

 

[helpie_faq group_id=’242’/]